söndag 30 mars 2008

Idag är fan ingen bra dag.
Hästen är ute på annons, jag kan inte åka och provrida nya för jag får inte lov att rida. Jag försöker komma påvad jag vill göra med mitt liv, men vet inte riktigt. Vill nog inte gå på John Bauer och kommer antagligen söka till Apelrydsskolan vilket medför en flytt till båstad. Men liksom, vad fan ska jag göra i båstad känns det som? Dit skulle jag ju flytta om tre år eller nått sånt. Men eftersom jag vill ha en hyfsad grund till vad jag ska göra sen så känns apelryd som de bästa valet. Före första juni ska man ju söka då. Jag tror jag har hyfsad chans att komma in där eftersom jag trots allt hade 285 poäng när jag gick ut nian.

Men är det verkligen så jag vill ha det? Vart ska jag ha hästen liksom? Hur ska jag klara av allt sådant? Livet kan allt kännas bra knepigt.

Inga kommentarer: