torsdag 27 mars 2008

Hemkomna från malmö och telefonen sa nej jag vill inte funka mer. Men med mina magiska fingrar så fick jag den att fungera och vips! Så blev jag lite lyckligare. Med fyra nya målardukar, tre nya penslar och dessutom tre nyinförskaffade färger så har jag börjat fundera på vad det ska finnas på min 70*70 duk, eftersom planen är att placera den ovanför sängen så vill man ju helst ha något snyggt. I vilket fall som helst, så köpte jag även ett mycket snyggt linne - med designat tryck. Helt underbart vackert, och eftersom jag har medlemskort så fick jag en poster med samma tryck. För modligen kommer den placeras i en ram och hängas upp på något uttänkt ställe. Jag införskaffade även fem stycken brulé formar, endast 10 kronor styck! Det kändes som ett magnifikt kap! Dock så har jag tänkt att jag ska göra stora fluffiga muffins i mina formar, men med lite kraftfullare substans, och servera med smält choklad och grädde. Mums? JA!

Dagen har ialla fall vart bra och det har jag nog min far till att tacka. Dessutom tjänade jag in 100 kronor extra på mitt rabattkort, och de tyckte jag ju om :)

Inga kommentarer: