söndag 18 november 2007

Ska försöka planera en vecka som följer mig mig mig mig mig mig. Och jag vill låna en ny bok. Idag ska jag endast rida ner till röinge och träna lite dressyr, kanske markarbete om jag får tag på ida? Och imorgon ska jag nog träffa panda, på en fika eller så. Och bara rida ut lite grann med B. Det känns ltie störigt ibland att man inte själv kan bestämma över allting. På onsdag ska jag rida ut lite längre, rida i traktorspåren och försöka hitta nya vägar. Och på torsdag ska jag köra ner med B till röinge igen och träna i ridhusen. Försöka bli lite seriös igen. Och på fredag ska jag träffa Pilla en massa, vi kanske kan leta julklappar och sola igen. Det var för längesen. Och helgen kan nog bli bra. På söndag är det julskyltning ffs! Och jag tror att Björn har spelning i hässleholm? :o

Inga kommentarer: