onsdag 7 november 2007

det skär faktiskt i mig, när jag får hem det nya numret av plaza kvinna. Jag har fortfarande inte hunnit läsa det förra numret ordentligt och än mindre förra numret av elle. Och fan va de skär i mig. Jag har inte gjort ansiktsmask på länge och än mindre suttit med en hårinpackning på 10 minuter på hur länge som helst. Jag har inte bakat något bröd eller något liknande. Jo, jag
bakade pumpapaj men de va med ångest som jag tog mig tid att göra det. Träffa emelie, hon blir rasande till slut. Än mindre så har jag testat de där receptet på bulgursallad och halloumi som jag hittade för år och dar sen. Hej jag har glömt bort mig själv. Och det känns nästan värre när jag kollar framåt och känner att jag bara MÅSTE hinna med att handla present till pappa, träffa amanda, träna med Bea, träna för Karin, tävla tävla tävla, massage åt B, provrida nya hästar, träffa max, kolla på film med emil. Göra klart allt i skolan, städa mitt rum kanske till och med rensa ut allting i det. Måla gaderober och hyllor, göra i ordning altanen, köpa julgran(måste köpa plastgran till altanen) köpa julklappar måste jag börja med, åka till ullared ha träningarna nere på röinge. Snälla hjälp mig istället för att klaga.

Inga kommentarer: