fredag 14 september 2007

Poesi

Vad händer med mig?
Jag läser poesi, rider ut i ösregnet och lyssnar på Thåström och Dirty Passion om vartannat. Jag är lycklig och sjunger med i alla låtar och hoppas att ingen blir besviken på min tråkiga sång röst. För tillfället så begraver jag mig i Ylva Eggehorns sammantsällning av dikter om tro och tvivel Orden som sökte mig och jag är totalt såld. När tävlingarna komemr närmre och när jag börjar bli rädd för att göra bort mig så tar jag mitt te och läser poesi och funderar över saker som Ni tycker är patetiska.
Älska mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Panikångest´en vanlig åkomma i dag!Drabbar både kvinnor och män.Det som hjälper är att tänka rätt´dvs förklara för sig själv´att det inte är farligt och man kan inte dö´av den!Tillståndet kan bero på inre orsaker´dvs förgiftning!Undvika=salt,socker och hetsande kryddor-hjärnan älskar sådant.Belöna den med frukt och nötter! MVH Gladiatan