torsdag 30 augusti 2007

Folk, ni skulle sett vår idrottslektion, när jag och robin trillade. helt jävla sjukt och helt udnerbart. haha, perfekt klass. spec. när benjamin sa vad han tyckte om lukas >< aaaaaaaaaahrg. palla den ungen :P ska och hoppträna snart, längtar verkligen ner till stallet vilket jag inte har gjort på typ ett halv år så de är helt underbart att va på annedahl. Ska prata med j om film, I think it would be fun fun fun fun. Läskigt när man drömmer om folk. Drömde om Karin inatt, den kvinnan är underbar. I drömmen så grät jag och hon fanns hela tiden där och tröstade mig. Och de känns så i verkligheten också. Jag saknar Karin som fan, hoppas hon kommer ner till skåne snart. aaaaaargh. Ska träffa ida idag under hoppningen, ska fråga henne hur de är med z, jag är så jävla trött på den ungen. AAaaaaaaaaah, jag längtar till staaaallet :D Saaaaknar min ponny som är så söt och börjar bli tjock igen :) underbart.

Inga kommentarer: