fredag 27 juli 2007

sinnessjukdom.

Dagen till ära så fick jag helt plötsligt veta att jag ska iväg i en vecka för att tävla i stilhoppning. Min häst och jag är Inte stilhoppare. Men for the team. Dessutom så betyder de att jag slipper folk som inte vill göra något och som inte orkar bry sig om andra. Vilket passar mig perfekt. Så jag har packat packat packat, tvättat tvättat tvättat. Och inte ens hälften är klart. imorgon ska jag sy sen ska jag smörja sen ska jag sy mer, sen ska jag rycka hästens man och sen ska jag tvätta henne. Underbart, äntligen tävling igen! Men, det innebär också ingen fylla på en vecka. Och jag som dricker en slurk varje dag för att hålla modet uppe. Jag som aldrig någonsin skulle orka med att gå runt nykter hela dagarna. Jag ska vara hem ifrån, äta mat jag inte gillar, träffa folk som jag inte brukar umgås med, tävla i sådant jag inte brukar tävla i. NYKTER!

Inga kommentarer: