tisdag 19 juni 2007

hate me hate me hate me. fuck fuck fuck fuck you, you want to fuck me want me to fuck you. fuck fuck fuck. det är du du du du du du du men jag finnnnnnnnnnns fan inte för jag är värdelös och egentligen så bryr du dig inte om jag fiiinns här eller itne för du kan hita hita hitta någon annan om du bara vill. Och jag saknar enbart stjärenglittret som ska falla ner i mitt hår så jag kan dansa. MEN FAN fan fan fan. Bara fortsätt att låtsas jag dör dör dör. (inte ens upprepning funkar) knulla knulla knulla. (det är så gott att de knullar i munnen) Men jag kan inte förstå när du inte vill förstå mig och du vill inte förstå mina tankar och du vill inte förstå min kropp. Och sen när jag vill veta då är du inte villig till att förklara och hur ska jag kunna leeeeeeeeeeva. (som om han skulle bry sig, jag är ju för fan bara text?) tårar tårar tårar och jag är fortfarande bara text och jag dissar. (jag dissar, när jag själv håller på att falla sönder?) Jo men fuck me. Nu är jag bara text igen. knulla.

Inga kommentarer: